Mina damer och herrar! Idag har vi släppt inte mindre än tre nya versioner av Byggahus! En av de större förändringarna nu är att vi har börjat göra om delstartsidorna!
Ett exempel på hur det kommer se ut finns på http://www.byggahus.se/ekonomi/
Mycket nöje!

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 44"]Byggahus 4.2.4
[/TD]
[TD="width: 87"][/TD]
[TD="width: 477"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#366[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Cron behöver stödja gzip på stage [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#367[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]compress_js i byggskriptet [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#368[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Skriptet som scrollar till snabbsvar hittar inte alltid posten man svarar på [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#369[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Internet explorer kräver nyckelordet var i vissa javascript [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#370[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Nielsens skript använder funktion som inte finns i alla ie [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#371[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Syntaxfel i koden som gör mest läst sticky [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#372[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Flashuppladdaren fungerar inte [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#373[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Scrolllist på googleannonser [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#374[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Verktygsfältet för inlägg visas inte i IE7 och IE8 [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#375[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]JS-komprimeraren raderar temp-filer ifall det gick bra [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#376[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Avkludda JS-komprimeraren [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#377[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Versionsoberoende byggskript [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#378[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Rätt ordning på saker i byggskriptet [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#379[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]Byggskript för nginx/php-fpm istället för apache [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#380[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Alla saker som måste göras i byggskriptet ska med [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#381[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Minimera mängden nertid vid uppgradering [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#382[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Quizbilder-katalogen skapas två gånger [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Byggahus 4.3[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#132[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Flytta bilder till bhstatic eller skapa image sprites [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#297[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Fixa avdelningarna enligt Marlens spec [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#348[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Ta bort den tomma raden som dyker upp när man klickar på gemet, den gör att det ser trasigt ut [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#357[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]c-tecknet syns fortfarande på http://www.byggahus.se/forum/newthread.php?do=newthread&f=24 [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#386[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Lägga upp tapatalk under nytt namn [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#388[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Ny version av nodkön [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#389[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Installera nodequeue extras [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#390[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]Nya annonszoner [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#391[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Kommentarsforumuläret i dupal skickas till fel url [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Byggahus 4.3.1[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#392[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Kommentera i drupal fungerar i alla webbläsare [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#393[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Rätt namn på bildstil [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#394[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Rätt namn på fält [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#395[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Fråga experten på delstartsidorna radbryter titeln felaktigt [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#396[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Rätt namn på mest kommenterat-vyn [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Jultomten Johan har varit här med säcken alltså. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.