1 421 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Byggahus 4.2.3
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Och nu idag så släpper vi en ny version igen av Byggahus.se, som innehåller följande fixar:
[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD="width: 44"]#310[/TD]
[TD="width: 90"]Ny feature [/TD]
[TD="width: 357"]Testsida för Glesys [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#323[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Mest läst-följer med i drupal [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#341[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Lägg till Senaste inläggen flytande längst ner i högerspalten [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#352[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Fixa så att Asset Manager börjar rulla igen [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#359[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Förenkla bilduppladdningsrutan, byta ut ikonen i verktygsfältet och lägga till ledtexter. [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#360[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Google analytics för Tapatalk [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#361[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD][c]-ikonen syns på nytt svar-sidorna [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#362[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Stort ÅÄÖ i bloggurler [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#363[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Ta bort flytande hitta hantverkar-länken [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#365[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Byggskript för 4.2.3 [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mycket nöje!
[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD="width: 44"]#310[/TD]
[TD="width: 90"]Ny feature [/TD]
[TD="width: 357"]Testsida för Glesys [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#323[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Mest läst-följer med i drupal [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#341[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Lägg till Senaste inläggen flytande längst ner i högerspalten [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#352[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Fixa så att Asset Manager börjar rulla igen [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#359[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Förenkla bilduppladdningsrutan, byta ut ikonen i verktygsfältet och lägga till ledtexter. [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#360[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Google analytics för Tapatalk [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#361[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD][c]-ikonen syns på nytt svar-sidorna [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#362[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Stort ÅÄÖ i bloggurler [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#363[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Ta bort flytande hitta hantverkar-länken [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#365[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Byggskript för 4.2.3 [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mycket nöje!
Jag har i min iPhone med Tapatalk installerat börjat få push-notiser så fort någon har svarat i något av mina bevakade ämnen. Det plingar med andra ord HELA tiden...
Jag har inte gjort någon förändring som bör ha föranlett detta, har ni?
Jag har inte gjort någon förändring som bör ha föranlett detta, har ni?
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Ja, vi har uppgraderat versionen av Tapatalk. 
Dock bör just push-notiser inte fungera eftersom vi inte knappat in push-nyckeln.
Det borde finnas någon inställning i din app för att stänga av det, ifall det stör.
Dock bör just push-notiser inte fungera eftersom vi inte knappat in push-nyckeln.
Det borde finnas någon inställning i din app för att stänga av det, ifall det stör.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tapatalk har aktiverat notiser. Du kan stänga av notiser genom att klicka på Inställningar > Notiser > Tapatalk i din iPhone.vojma skrev:
Klicka här för att svara