Och nu idag så släpper vi en ny version igen av Byggahus.se, som innehåller följande fixar:

[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD="width: 44"]#310[/TD]
[TD="width: 90"]Ny feature [/TD]
[TD="width: 357"]Testsida för Glesys [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#323[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Mest läst-följer med i drupal [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#341[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Lägg till Senaste inläggen flytande längst ner i högerspalten [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#352[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Fixa så att Asset Manager börjar rulla igen [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#359[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Förenkla bilduppladdningsrutan, byta ut ikonen i verktygsfältet och lägga till ledtexter. [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#360[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Google analytics för Tapatalk [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#361[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD][c]-ikonen syns på nytt svar-sidorna [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#362[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Stort ÅÄÖ i bloggurler [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#363[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Ta bort flytande hitta hantverkar-länken [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#365[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Byggskript för 4.2.3 [/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Mycket nöje!
 
Johan mlg Karlsson skrev:
[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]#363[/TD]
[TD]Förbättring[/TD]
[TD]Ta bort flytande hitta hantverkar-länken[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
:thumbup: :cool:
 
Jag har i min iPhone med Tapatalk installerat börjat få push-notiser så fort någon har svarat i något av mina bevakade ämnen. Det plingar med andra ord HELA tiden...

Jag har inte gjort någon förändring som bör ha föranlett detta, har ni?
 
Ja, vi har uppgraderat versionen av Tapatalk. :)

Dock bör just push-notiser inte fungera eftersom vi inte knappat in push-nyckeln.

Det borde finnas någon inställning i din app för att stänga av det, ifall det stör.
 
vojma skrev:
Jag har i min iPhone med Tapatalk installerat börjat få push-notiser så fort någon har svarat i något av mina bevakade ämnen. Det plingar med andra ord HELA tiden...

Jag har inte gjort någon förändring som bör ha föranlett detta, har ni?
Tapatalk har aktiverat notiser. Du kan stänga av notiser genom att klicka på Inställningar > Notiser > Tapatalk i din iPhone.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.