Har en liten altan på 16kvm som är omgiven av mindre mark av ca 8 kvm enligt nedan bild. tänker bygga ut altan och undrar hur hade ni gjort för att göra det så enkelt och billigt som möjligt?
vill gärna slippa gräva, lägga grus och sånt. kan jag inte bara lägga markduk och stenplattor direkt och snickra enkelt ram som vilar på stenplattorna?
hur gör jag om mark har en lutning? Där mot häcken lutar mark ner ca 45 grader.