Med det djupet så öppnar det upp för ganska många fler spottar - Men de där Malmberg är ganska prisvärda och känns som att det är kvalitet. Mina har bara körts i 5-6 månader men inte pajat ännu - Sitter 11 stycken på cirka 10kvm, dimmer ett måste med 55w LED i ett badrum. Det är bra städljus på max!! :rofl:
 
slacker slacker skrev:
Med det djupet så öppnar det upp för ganska många fler spottar - Men de där Malmberg är ganska prisvärda och känns som att det är kvalitet. Mina har bara körts i 5-6 månader men inte pajat ännu - Sitter 11 stycken på cirka 10kvm, dimmer ett måste med 55w LED i ett badrum. Det är bra städljus på max!! :rofl:
Okej, tack för tipset. Spotsen ska sitta i hallen, ska även ha 2st spots i en hallmöbel jag ska bygga. Kör på dimmer :ok:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.