Är spekulant på ett hus där det i souterrängplanet finns ett rum som är ca 20kvm väggar och golv är betong och inga fönster.
Om man ska ha in bastu samt kakla resten av rummet samt få in ett hörn bubbelbadkar.. Vad skulle ni gissa att detta kostar, räkna inte in badkaret eller toa. Men övrigt material så som kakel (normalpris) bastumaterial och annat som behövs.
Förstår att det är nästan omöjligt att veta men om man kollar runt så verkar ett normalstort badrum gå på strax under 100´
Mvh Lello