Ajdå, nu skulle jag ju rulla skivor o på vagnen ligger körsbärsplanken på tork 2 år till...ceson skrev:
Oerhört imponerande klurande för att få till alla funktioner men jag är skeptisk. Vagnen används till så olika uppgifter att man nästan behöver lika många vagnar som den har funktioner. Två vagnar känns som absolut minimum, en som arbetsbänk och en som materialförflyttare. Ska det sen torkas grejer så skulle väl en till behövas.
Härligt med en ny film från Timothy, hans byggen håller ju en ottoligt hög nivå. För oss vanliga dödliga så håller jag dock med Ola det kommer förmodligen bli så att den är upptagen för en annan funktion när man behöver den. Men jag förstår att den kan passa in i hans verkstad, det är ju en smula högre nivå på ordning där. Något som gissar att jag kommer ta med mig är dock möjligheten att få MFT -ytan vertikal. Det tror jag kan vara användbart. Har själv experimenterat med flyttbar stöd på min hurts men det vill ju liksom aldrig passa perfekt...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden