Hej! Tänkte höra med er experter här innan jag börjar montera ner min weber ifall någon annan byggt in sin i ett utekök?
Min tanke är att lyfta ur grillenheten för att sedan sätta ner den i en betongskiva eller liknande. Har tittat lite runt grillen och det känns som att det skulle kunna gå.
Vill dock inte skruva isär den för att sedan inse att det inte går.
Ett sista alternativ skulle vara att bygga in själva grillen ytan avlastningsytor mellan 2 uteköksdelar. Att man rullar in grillen mellan dem. Inte lika enhetligt och snyggt men som sagt, ett sista alternativ.