Värmeförlust är något man ibland kan leva med. Tänk dock på att ångspärren hålles intakt bakom skåpet så att det inte uppstår kondens i väggen. Dock om du får för lite isolering bakom skåpet kan du få kondens i skåpet!
Mvh
Per
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.