Är det någon som har en ritning eller en bild på en hemmabyggd ställning? Vi behöver måla om fasaden med allt vad det innebär och har inte råd att köpa eller hyra. Vi behöver lite inspiration på ställning som inte kostar en förmögenhet, med säkerheten i fokus.