Vi ska eventuellt bryta upp bottenplattan i källaren för att göra ett dass på nedervåningen.
Ni som kan, hur gör man, hur djupt ska man, vad ska det vara för fall osv ?
Vad bör man tänka på ?
 
Sök på "husfixet" på google, en renoveringshemsida av det seriösare slaget. Jag vet att han behandlade ämnet lutning på avloppsledning där.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.