V Villja #1 Medlem · 27 inlägg 14 sep 2004 13:55 Villja Medlem 27 inlägg 14 sep 2004 13:55 #1 Vi ska eventuellt bryta upp bottenplattan i källaren för att göra ett dass på nedervåningen. Ni som kan, hur gör man, hur djupt ska man, vad ska det vara för fall osv ? Vad bör man tänka på ?
Vi ska eventuellt bryta upp bottenplattan i källaren för att göra ett dass på nedervåningen. Ni som kan, hur gör man, hur djupt ska man, vad ska det vara för fall osv ? Vad bör man tänka på ?
ylven #2 Besserwisser · Kalmar · 1 884 inlägg 17 sep 2004 15:45 ylven Besserwisser Kalmar 1 884 inlägg 17 sep 2004 15:45 #2 Sök på "husfixet" på google, en renoveringshemsida av det seriösare slaget. Jag vet att han behandlade ämnet lutning på avloppsledning där.
Sök på "husfixet" på google, en renoveringshemsida av det seriösare slaget. Jag vet att han behandlade ämnet lutning på avloppsledning där.