Det är stopp i avloppet i källartrappan, brunnen ser ut som på den lånade bilden men jag lyckas liksom inte lokalisera utloppet som jag tänkte komma åt och rensa. Känns att det borde sitta där hålet på bilden finns.
Någon som möjligtvis har en skiss? Huset är från 1969.
Någon som möjligtvis har en skiss? Huset är från 1969.
Hålet du ser är renshålet. Utloppet ligger under det
I detta inlägg finns en skiss på genomskärning av en gjutjärnsgolvbrunn,
https://www.byggahus.se/forum/threa...at-igen-hur-oeppna.247623/page-4#post-3096210
Här är en annan modell, https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-rensar-man-denna-golvbrunn.293877/#post-2695947
https://www.byggahus.se/forum/threa...at-igen-hur-oeppna.247623/page-4#post-3096210
Här är en annan modell, https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-rensar-man-denna-golvbrunn.293877/#post-2695947
Klicka här för att svara

