SysterNett SysterNett skrev:
Ni kommer således inte få föra er talan utan nu är det utanför er kontroll
Fast har man överklagat kan man föra sin talan fram till beslutet är fattat.
Du kan alltid komplettera med fler skrivelser om du vill det.
Vanligtvis får man motpartens inlagor att yttra sig om också, ifall de har väsentlig ny information (i vart fall i förvaltningsrätten, borde vara så även hos Lst?)
 
R Räknenisse skrev:
Fast har man överklagat kan man föra sin talan fram till beslutet är fattat.
Du kan alltid komplettera med fler skrivelser om du vill det.
Vanligtvis får man motpartens inlagor att yttra sig om också, ifall de har väsentlig ny information (i vart fall i förvaltningsrätten, borde vara så även hos Lst?)
Så är det möjligen. Jag syftar på att TS ville ha en dialog/samtal/förhandling och att de inte kommer bli hörda.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.