Är inne i renoveringen av badrummet, har nu dubbel 13 gips mot grannen som jag har plockat bort. Planen var ju att sätta en minerit skiva, men då försvinner brandklassningen på väggen. Nån som vet hur det funkar? har ju kakel på väggen åxå som nog tar ett tag innan det brinner ner. Hur ska man göra?