S Scrangle skrev:
Ja när ni säger det så såg jag på videoklippet där jag filmade sidan av elskåpet att det var väldigt mycket kondens på sidorna. Det ser också ut som om det fanns ett ändavslut (CE-märkningen).

Planen är att sätta sätta in någon form av konvektorelement och en avfuktare i källaren och när jag noterar detta känns det än mer angeläget.
Ja det bekräftar kondens spåret..
Det ska ju vara ändavslut på fasskenan, nackdelen är ju att vattnet blir stående i skenan i stället för att kanske droppat ut, speciellt om den lutat lite på det hållet.
Är det risk för fukt så får man göra som på den gamla goda tiden, förbinda dom med tråd byglingar.⚡
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.