4 367 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Bra sida med kakel/klinker online?
Hej,
Jag skulle vilja ha lite personliga tips på vilka webbutiker som har bra sortiment av kakel och klinkers, konkurrenskraftiga priser och framförallt, tydlig hemsida med bilder och pris (!).
Jag har varit inne och snurrat på några, men jag känner att det borde finnas bättre i alla dessa avseenden. De som har priser utskrivna är för dyra eller har dåliga bilder etc. De som har både delarna har för dåligt sortiment osv.
Finns det någon favoritsida bland er hemmapulare?
Jag skulle vilja ha lite personliga tips på vilka webbutiker som har bra sortiment av kakel och klinkers, konkurrenskraftiga priser och framförallt, tydlig hemsida med bilder och pris (!).
Jag har varit inne och snurrat på några, men jag känner att det borde finnas bättre i alla dessa avseenden. De som har priser utskrivna är för dyra eller har dåliga bilder etc. De som har både delarna har för dåligt sortiment osv.
Finns det någon favoritsida bland er hemmapulare?
Personligen föredrar jag att se kakel/klinker i verkligheten, skulle inte köpa nåt permanent ytskikt på bara en bild på nätet. Det ser ofta helt annorlunda ut när man står och håller i plattan, kanske är flertalet hempulare såna eftersom det inte kom några förslag oktober heller 
Nanny Fine
Medlem
· Västra Götaland
· 454 inlägg
Nanny Fine
Medlem
- Västra Götaland
- 454 inlägg
Klicka här för att svara