6 633 läst ·
7 svar
7k läst
7 svar
Bra GÖR DET SJÄLV-instruktioner!
Hej!
Bidrager med vad jag tyckte var informativt när det gäller allt inom klinker/flytspackel etc. etc.
www.casco.se ----> gör det själv guider.
Lagavulin.
Bidrager med vad jag tyckte var informativt när det gäller allt inom klinker/flytspackel etc. etc.
www.casco.se ----> gör det själv guider.
Lagavulin.
När jag upptäckte det fotade jag prislappen på K-rauta och gick sedan till Bauhaus och utnyttjade lägsta-pris-garantin och fick mellanskillnaden + 12% tillbaka. Bara ett tipsroblof skrev:
När jag upptäckte det fotade jag prislappen på K-rauta och gick sedan till Bauhaus och utnyttjade lägsta-pris-garantin och fick mellanskillnaden + 12% tillbaka. Bara ett tipsbrabyggare skrev:
Bra tips! Utnyttjade det på en laser mätare/pass. 899:- på Beijer.
Jag köpte på Bahaus, dom är lite dyrare men det var nära och dom hade i lager.
Mitt badrum 5 m2 med el-golvvärme och 9st 25 kg flytspacke kakel o klinker gick på 8 tusen kronor, då gjorde jag allt arbete själv.
Ett tips, var någa med att täta ordentligt efter kanter och dörrar och överallt annars, flytspacklet har en förmåga att rinna ner i minsta lilla läckande hål.
Mitt badrum 5 m2 med el-golvvärme och 9st 25 kg flytspacke kakel o klinker gick på 8 tusen kronor, då gjorde jag allt arbete själv.
Ett tips, var någa med att täta ordentligt efter kanter och dörrar och överallt annars, flytspacklet har en förmåga att rinna ner i minsta lilla läckande hål.
Klicka här för att svara