Hej!

Bidrager med vad jag tyckte var informativt när det gäller allt inom klinker/flytspackel etc. etc.

www.casco.se ----> gör det själv guider.

Lagavulin.

Tackar för tipset, de är kanon! Snackade med min kompis målaren och han sade att det är bra produkter till bra pris. Jag har bestämt mig köra med Casco. Dessa guider fällde avgörandet.

Samma här Cascos guider gjorde att jag valde Cascos produkter.

Kolla runt lite ang pris på framför allt Aqua Stop "tätgucka" skilde över hundra spänn mellan K-Rauta och Bauhaus som var dyrare.

roblof skrev:
Samma här Cascos guider gjorde att jag valde Cascos produkter.

Kolla runt lite ang pris på framför allt Aqua Stop "tätgucka" skilde över hundra spänn mellan K-Rauta och Bauhaus som var dyrare.
När jag upptäckte det fotade jag prislappen på K-rauta och gick sedan till Bauhaus och utnyttjade lägsta-pris-garantin och fick mellanskillnaden + 12% tillbaka. Bara ett tips ;)

Roblof!

Har du priset i huvudet vad "tätguckan" på K-Raura kan gått på?

Skall snart börja "sätta" guckan i badrummet men inte köpt någon ännu.

// Snozzi

1050:- kostade den på Bauhaus. ca 900:- på K-Rauta.

brabyggare skrev:
[quote author=roblof link=1142893726/0#2 date=1142946462]Samma här Cascos guider gjorde att jag valde Cascos produkter.

När jag upptäckte det fotade jag prislappen på K-rauta och gick sedan till Bauhaus och utnyttjade lägsta-pris-garantin och fick mellanskillnaden + 12% tillbaka. Bara ett tips ;)[/quote]

Bra tips! Utnyttjade det på en laser mätare/pass. 899:- på Beijer.

Jag köpte på Bahaus, dom är lite dyrare men det var nära och dom hade i lager.
Mitt badrum 5 m2 med el-golvvärme och 9st 25 kg flytspacke kakel o klinker gick på 8 tusen kronor, då gjorde jag allt arbete själv.
Ett tips, var någa med att täta ordentligt efter kanter och dörrar och överallt annars, flytspacklet har en förmåga att rinna ner i minsta lilla läckande hål.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.