hsd
Hur länge har Du haft Boxer, är det första fakturan ska Du bestida den då de inte har uppfyllt sina åtaganden ( inte levererat vad de utlovat) ,bestrid både muntligt via telefon (kanske krediterar de direkt) och skriftligen

Hej, sen slutet av Juli så första är det inte, jag kanske borde börjat hålla inne med betalningar redan från början. Kollade specifikationen och såg att den gällde 1/10 - 31/10 så den kan jag ju inte betala, har ju redan betalat alldeles för mycket i och med att jag har betalat för hela september och försökte skicka tillbaka utrustningen för 2,5 vecka sedan.

hsd
Begär återbetalning av de tidigare inbetalade beloppen eftersom det inte har fungerat ,påtala alla värdelösa samtal med supporten (har Du noterat datum så lyft fram dessa och vad supporten svarat)

Igår blev jag lite förvånad, jag ringde till faktura-avdelningen och förklarade hur det låg till. Då blev jag kopplad till abonnemang där han jag pratade med såg över ärendet. Han förklarade för mig att han ser att allt jag säger stämmer och att det har varit lite strul med utskick av min returfraktsedel. Därför kan jag bortse från den utskickade fakturan och kommer dessutom bli krediterad det jag redan har betalat från och med det datum som jag ursprungligen försökte skicka tillbaka utrustningen på.

hsd
Se där :D
Kanske tom. köpa en trisslott ;)

Skämt åsido, så vet de att rätten är på Din sida vilkt i och för sig är hedrande

Ja :)

Det har ju varit mest negativt så när det väl händer något mer positivt måste jag ju rapportera det med så det blir en rättvis bild. Det väger ju inte upp men det är ju ett rätt i alla fall.

• Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Kanske inte köpa en trisslott riktigt än. Igår kom det ett brev på posten från Boxer, jag förmodade att det var information angående krediteringen dom pratade på men istället så var det en påminnelse på den obetalda fakturan som jag inte skulle betala med påminnelseavgift pålagd. Så det känns inte helt löst ännu.

hsd
Hehe
Du har väl sett Boxerreklamen ;)

Det har jag nog alldeles säkert men kan inte se den framför mig just nu, du får friska upp mitt minne

hsd

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.