176 984 läst ·
164 svar
177k läst
164 svar
Bosch torktumlare larmar "töm vattenbehållare"
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
torbeno skrev:
Lyste med ficklampa där emellan gallret. Första 70 sekunder så snurra fläkten innanför. Sen stängs den av. Ljudet låter typ samma hela tiden tycker jag. Lite vibrationsljud enda ja märker av. Testade bara i ca 5 min. Ska ja sitta och lyssna längre då? Eller nått paj? Under dessa 5 min var det ingen värme alls i tummlaren när jag öppande
Ja körde program utan nån tvätt i.. programmet stog på 4:09 tim. Efter 5 min i drift står det plötsligt 0:01 tim i displayen så går maskinen endast 1 min till så stannar den..skumt. Kanske är så när maskinen är tom?
Det är inte fläkten du skall ha koll på utan kompressorn. Kanske lika bra i ditt fall att skruva loss höger sida så att det inte blir någon oklarhet. Då ser du tydligt vad som är vad och kan både se och känna på den.
Det kan nog gå. Frågan är om det är värt 1500 2000 skulle ja tro självrisken är. Tror maskinen är på 1000w. Vad skulle du gjort? Få nog bli en annat märke isåfall om ja väljer köpa en ny. Tror du dom lagar denna eller få man en ny direkt om det är kompressor fel?torbeno skrev: