D drömmenomlandet skrev:
Har en Neff (samma lika) och stämmer att t ex bara sköljning finns inte att välja utan appen. Använder de när jag inte kör en maskin men inte vill ha så smutsigt när man åker bort en kortare period.
Så inget krav på att använda den men kan underlätta och har en funktion med smart start att den kolla på elpriset och startar när det är lågt.
sköljning och sen åka bort är ingen hit
man blöter bara upp skiten och ger den en grogrund till bakterietillväxt, bättre att köra ett program med diskmedel

problemet med en sådan app är ju att du måste ställa gränsen och den kanske inte inträffar förrän om fem månader....
allt för att spara 22öre

Cheesen Cheesen skrev:
Man kan nämligen inte ändra inställningen för vattnets hårdhet utan att pillra i appen.
I min Siemens "internetmaskin" går det även att göra enligt:

Instruktioner för att ställa in avhärdaren på en Siemens diskmaskin, inklusive steg för att använda knapparna och visa inställningar på displayen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men det kanske är bortrationaliserat på nyare maskiner?

Cheesen
Alfredo Alfredo skrev:
I min Siemens "internetmaskin" går det även att göra enligt:

[bild]

Men det kanske är bortrationaliserat på nyare maskiner?
Våran Siemens har varken pilar eller +-.... Den har 8 programval samt ett favoritval där man kan ställa in programmet som man vill i appen. Förutom telefonknappen... Displayen visar bara tid och status på internet... (Nej det var ingen värsting, billigaste maskinen på butiken)

• Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.