Hej jag har borrat lite för stora hål för elarmaturen i stugan, både strömbrytare och ett vägguttag.
Förut har jag sett någon sorts maskeringsplast som suttit bakom strömbrytare som dolt när hålen är större en skalet på armaturen..
Jag har letat sådan nu men ej hittat.
Har någon något tips antingen vart jag kan få tag i sådana här eller något annat tips där jag på ett lätt sätt kan dölja det här?
borren var 8 cm i diameter