Jo, så långt förstår jag banken.
Tyvärr får man aldrig komma så långt som att förklara sin situation för dom.
Jag har amoterat ner mina blancolån ca 80.000kr sen sista halvåret.
Finns de nån bank som man kan föra en dialog med, och inte bara hänvisar till någon online ansökan som slås ner utan att man får föra ett ord?