T Tuchpad skrev:
Jo, så långt förstår jag banken.
Tyvärr får man aldrig komma så långt som att förklara sin situation för dom.

Jag har amoterat ner mina blancolån ca 80.000kr sen sista halvåret.

Finns de nån bank som man kan föra en dialog med, och inte bara hänvisar till någon online ansökan som slås ner utan att man får föra ett ord?
Jag är van vid att banken tilldelar en ”personlig bankman”, av varierande kvalitet. Banken brukar försöka få det att låta som en personlig tjänst för just mig. Men jag trodde att det i princip gäller för alla kunder.

Jag har för närvarande Danske bank.

Jag skulle försöka lägga upp det som att du vill ha ett möte om lite olika alternativ för bolån, utan att i förväg specificera närmare.
 
T Tuchpad skrev:
Jo, så långt förstår jag banken.
Tyvärr får man aldrig komma så långt som att förklara sin situation för dom.

Jag har amoterat ner mina blancolån ca 80.000kr sen sista halvåret.

Finns de nån bank som man kan föra en dialog med, och inte bara hänvisar till någon online ansökan som slås ner utan att man får föra ett ord?
Kolla med SBAB! De är fantastiska att ha och göra med! Jag är en mycket nöjd kund iaf!
 
  • Gilla
Sofie_parhus_2020 och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.