52 677 läst ·
938 svar
53k läst
938 svar
Bojkottar ni företag som handlar med Ryssland?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jo kort så har väl Putin aldrig varit populär men ändå har väst byggt upp hans krigsmakt genom att köpa gas.A Argastesnickaren skrev:
Naiva politiker som lagt ner kärnkraft och köpt rysk gas.
‘We told you so!’ How the West didn’t listen to the countries that know Russia best
https://www.politico.eu/article/wes...untries-that-know-russia-best-ukraine-poland/
Jag lider med det Ukrainska folket och all sorg!
Jag har en nära vän vars familj tagit emot två barn och en mamma på flykt från Ukraina. De visar inga fascistiska tendenser, utan gråter mest på sina rum över den ryska rabiessmittade hunden som invaderat deras land.E Exonkg skrev:Haha...så visar det i ljuger press. Hela västen försöka göra nånting mot Putin. Ukraina är en strategisk viktigt område för jävla Amerika.
Och kollar Ukraina de är de största fascisten de hämtar vi nu frivilligt till sverige. Alla skriker igen "flyktingar välkommen " och 1 år senare vill man inte veta om detta.
Jag vet inte vad man som ägare till en rabiessmittad hund borde göra, men det finns säkert något botemedel.
Det har i många ryska medier och liknande medier på nätet spridits någon sort hets om att det Ukrainska styret har fascistiska tendenser för sig.S SonnyListon skrev:Jag har en nära vän vars familj tagit emot två barn och en mamma på flykt från Ukraina. De visar inga fascistiska tendenser, utan gråter mest på sina rum över den ryska rabiessmittade hunden som invaderat deras land.
Jag vet inte vad man som ägare till en rabiessmittad hund borde göra, men det finns säkert något botemedel.
Men folket har inget med detta att göra..
precis lika lite som det ryska folket har med Putins imperialistiska tankar att göra...
Är du förvånad?P paralun skrev:
Jag är det iallafall inte..
Hade det varit Jeltsin så hade spriten flödat och aggressionerna uteblivit..
En mycket bättre utveckling än detta..
Även om folket i Ryssland fått lida oavsett..
Nej jag är inte ett dugg förvånad när man läser sin historiebok.Maskintok skrev:
Vem trodde på evig perestrojka/glasnost?
Ska väl vara det lunch/middags älskande etablissemanget i Bryssel då?
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Jag säger inte att de inte hade en roll i vinsten. Men själva tror de att de var ensamma om den. Ryssland och Storbritannien hade mycket, mycket större del i vinsten.P pmd skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
EU är till för handel.P paralun skrev:
Men beroende länder har aktivt styrt unionen för att gynna sitt och tryckt ner de länder som har produktion...
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Mig veterligen är vild stör fridlyst., (Men kan ha fel). Det är mao enbart odlad som är okej i att importera till Sverige. Hur som, jag har inte sett svensk odlad stör någonstans, varken på restaurang eller i butik. Men det kanske finns?Maskintok skrev: