Elen man köper är ju billig, men det är ju klart att TS inte ska ha nån anslutning till Vattenfall och det är väl rätt dyrt och komplicerat att bygga en egen elproduktion (med lagring) för trailern?Hannuse skrev:
Strax norr om Hudiksvall. Ett gammalt brukar-samhälle tror jag man skulle kalla det.Pjosk75 skrev:
Var någonstans är det du har tänkt ställa den här trailern och sova i den upp till 3 nätter?
Angående det uppvärmda badkaret så skulle jag ha det utanför trailern. Skulle finna det underligt att sitta inne i ett varmt bad och titta på en glasfibervägg istället för vad det nu är för utsikt som finns utanför.
