Blandare med belysning? ::) Är det inte lite overkill? ???
Vad är det för fel på pannlampa? ??? ;D
 
ClasseClas
Tomaser skrev:
k-rauta tar lite olika beroende på hur många ljuspunkter man vill ha..men 200 ljuspunkter kostar runt 4500kr, 50 punkter kostade 2500 eller nått sånt. dom har andra cola saker.
Vilken K-Rauta har du varit på? Ser att du är från 08. K-rauta Sollentuna har ingenting av det sortimentet vad jag vet.
 
ClasseClas skrev:
Vilken K-Rauta har du varit på? Ser att du är från 08. K-rauta Sollentuna har ingenting av det sortimentet vad jag vet.
ah sorry kanske skulle ha skrivit det..K-rauta i Arninge Täby, dom verkar ha lite annat sortiment.
 
Här har Ni lite länkar till optisk fiber. Man kan göra otroligt mycket kul lösningar med det.

Exempelvis stoppa in dom i en blandare, duscharmatur, inbyggda i väggen, trappan, taket, inom- och utomhus, med färgbyte, glimmrande eller fast sken. I köksinredning, altanräcken av glas, skåp med glasfronter, eller motsvarande i princip allt som går att belysa. Mitt tips, är att stjärnhimmel kommer Ni att tröttna på. Idén med optisk fiber är att dölja ljuskällan och bara få fram ljuseffekter. Så fungerar inte stjärnhimmlar!

http://www.flux.nu/
http://www.himmel.nu/
http://www.lampor.nu/fiberbelysning.htm
http://www.roblon.com/en/roblon_fib...iber_optics/fiber_optics_lighting_systems.htm
 
ClasseClas
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.