9 289 läst ·
36 svar
9k läst
36 svar
Blandare med belysning?
De har en svensk återförsäljare..
Hälsa Spa & Sanitär i Falerum AB
WS Agenturer
Burkhard Rueping
Gärdserumsvägen 16
SE-59797 Atvidaberg
Tel.: +46(0)70-5287449
Fax: +49(0)70-3837449
E-Mail: burkhard56@telia.com
www.hssifalerum.se
Vore intressant att se om de finns annan design på blandaren. Den där såg ju ganska statisk ut.
Tack så mycket!! Såg att dom har en återförsäljare i Umeå, blir ett besök imorgonClasseClas skrev:
Ett bra komplement till de lysande vattenstrålarna. 8)
ingen blandatillverkare som tillverkar blandare efter kundens önskemål då? Ungefär som när thermex gör fläktkåpor...
Vet inte om det är möjligt att ha optisk fiber i en blandare som ska kunna gå att vinklas osv.. annars vore det rätt coolt....
Ingen som känner sej manad till att ta fram ett hemmabygge?
kul grej... hoppas nån kommer på ett bra hemmabygge..
Det där med duschen känner jag mig mer skeptisk till, principen med att ljuset följer vattnet är att vattenstrålen inte blir bruten, vilket den blir ganska snabbt efter det kommit ur duschmunstycket?
Det där med duschen känner jag mig mer skeptisk till, principen med att ljuset följer vattnet är att vattenstrålen inte blir bruten, vilket den blir ganska snabbt efter det kommit ur duschmunstycket?
OK.
På allmän begäran får jag härmed presentera ett hemmabygge av den alldeles förträfflige, TLovskog!!!
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Teknik;action=display;num=1105635159
Samtidigt vill www.himmel.nu med deras eminente försäljningschef utlysa följande pris till den som lyckas:
"Hej!
Tyvärr får jag vika ner mig, vi säljer allt som Cariitti har att erbjuda och där finns inget lysande vatten.
Kanske är detta en utmaning för alla hemmapulare ? En gratis Nova Star (1600kr) till den som först gör i ordning en lysande vattenstråle med våra produkter.
Mvh Tommi"
Bara att visa upp och kontakta Tommi! ;-)
Någon mer som vågar anta utmaningen?
På allmän begäran får jag härmed presentera ett hemmabygge av den alldeles förträfflige, TLovskog!!!
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Teknik;action=display;num=1105635159
Samtidigt vill www.himmel.nu med deras eminente försäljningschef utlysa följande pris till den som lyckas:
"Hej!
Tyvärr får jag vika ner mig, vi säljer allt som Cariitti har att erbjuda och där finns inget lysande vatten.
Kanske är detta en utmaning för alla hemmapulare ? En gratis Nova Star (1600kr) till den som först gör i ordning en lysande vattenstråle med våra produkter.
Mvh Tommi"
Bara att visa upp och kontakta Tommi! ;-)
Någon mer som vågar anta utmaningen?
Kommentar.
Det går att stoppa ljus i alla blandare.
Tydligen skall det finnas en koppling som man ansluter under handfatet. Den kopplingen gör att man kan leda in fiber, upp genom blandaren.
Hur det funkar med kranar, av och på och annat har jag ingen aning om..... Kanske någon rörkrökare vet hur man gör?
Det går att stoppa ljus i alla blandare.
Tydligen skall det finnas en koppling som man ansluter under handfatet. Den kopplingen gör att man kan leda in fiber, upp genom blandaren.
Hur det funkar med kranar, av och på och annat har jag ingen aning om..... Kanske någon rörkrökare vet hur man gör?