Läste på en sida om att man skulle lägga 2 lager bitumenpapp på golvet innan man satte första lagret glasblock? Behöver man göra det coh vad är de bra för? Min bror satte glasblock, han använde inget sånt.
Jag ska mura upp glasblocken.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.