Hej! Ska bygga och från en byggfirma som jag fått offert ifrån började jag få frågor så jag kände att jag vill tala om att jag inväntar dels bygglov o andra offerter. Då får jag till svar att han redan beställt material då han skickat mig en orderbekräftelse, som är bindande!
Det han gjort är att skicka en tidigare offer, bara stolpad i ett vanligt mail. I ämnesraden har han skrivit orderbekräftelse. Men jag har inte sagt JA. Nu säger han att orderbekräftelse är bindande. Jag har mailat tillbaka att han kan inte skicka en orderbekräftelse på en offert som jag inte sagt ja till, vilket jag inte gjort. Sedan har jag inte hört något från honom!? Vad göra?!