Hittade inget på hemsidan. Har du prod.nr så man kan söka eller om du kan länka?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Vad tar de för inslagsdonen?
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Det finns ju andra fabrikat som liknar Letti
Om det är de som kallas Spikklammer APK Av metall. Vita. så finns de under Elinstallation Tillbehör, konstigt nog inte under Kabel som de andra klammornatomtebloss skrev:
100 st. 44-0014 89,90 kr
För 6–9 mm, rund kabel
25 st. 44-0015 19,90 kr
100 st. 44-0016 69,90 kr
Islagsdonen 14,90 kr
Redigerat:
OK, jag letade bara på hemsidan och där finns de inte med! Men i katalogen finns de , kabelklammer för trä. gips och betong. Verktygen kostar 29,90, "proffs" kostar 349:-
Konstigt att de finns med som Ny i katalogen men inte på hemsidan, ja jag sökte på artikelnr
Konstigt att de finns med som Ny i katalogen men inte på hemsidan, ja jag sökte på artikelnr
Produkter som diskuteras: "kabelklammer"
Kabelklammer 36 1MLE Rapid
Optimal fästning av lågvoltskablar
114 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Det ser inte riktigt ut som Letti. De där klammren har ett hål på "skallen", det har inte Letti. Har använt de där en gång, eftersom de fanns som bruna, men minns inte vad de hette.
Produkter som diskuteras: "gipsplugg"
Gipsplugg
Här hittar du pluggar särskilt designade för montering i gipsväggar. Dessa pluggar säkerställer en stabil och pålitlig fästning i skörare material som gips, och är idealiska för att hänga upp allt från hyllor till tavlor.
Läs mer
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Hm, är du säker? Provade slå i sådana med Lettidonet, men de bara vek sig. Iofs var det i en timmervägg.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden