D09
Ny tid bokad för kontroll av missljud samt esp

Dom trodde gyrometern sitter vid handbromsen

Då ska dom kolla luftning Abs, olja växellåda, gyrometer etc
 
  • Gilla
Smulis 111
  • Laddar…
D09
Dom ville inte koppla om min lampa ;)
 
Dom vet inte vart den sitter?
 
D09
Kunde sitta på lite olika ställen, eller så fanns det flera olika. Fattade inte riktigt men enligt Peugeot så är gyrometer inte samma som styrvinkelsensor
 
Ok men de måste ju se på sina sprängskisser vart den sitter?
Begär en sådan så ser du det.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Ska åka o hämta bilen nu, var tydligen gyrometern som hade ärgat sönder
Kostnad för den 10 000kr
Arbetskostnaden 400kr

Men det tyder på att den sitter jävligt ytligt.

Ska leta upp en begagnad sådan och prova att byta själv...

Missljudet från. "Lådan" säger dom är drivaxeln, drivknuten något höger fram.
 
Ok?Tog
tog loss den ?
Om det är den hur kan man då ge en offert på tryckgivare för 1500kr?
Fråga hur den ser ut de kankse har en lös.
De har skisser på delen och det ska du begära + reservdelsnummer.

Ärgat igen brukar betyda = det är kört och den måste bytas ut eller att det bara är att göra rent den med oxide clean eller elektronikrengöring.
Bromsrengöring kan också funka.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
ImageUploadedByByggahus.se1367944922.661314.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ImageUploadedByByggahus.se1367944952.118108.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ImageUploadedByByggahus.se1367944966.934028.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ImageUploadedByByggahus.se1367944981.067650.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ImageUploadedByByggahus.se1367945003.334115.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D09
Komiska.... Det var nog inte den delen ha ha

Den sitter under stolen.. Men får inte loss stolen
 
D09
😜😜😜😜😜🌸🌸😜😜😜😜😜😜
 
D09
Tog loss kontakten, 5 56 i o lampan slocknade :)
 
D09
Funkar perfekt ha ha
 
Grattis... Bara att byta drivknut med... då kan du kalla dig peugeot mekaniker....:)
Kolla vad en hel drivaxel kostar... för många år sedan köpte jag en komplett drivaxel nyrenoverad av peugeot.
Det var en så kallad utbytes axel... stommen var begagnad med nya knutar.
Om inget annat måste det finnas en på skroten och dom är nog inte så svåra att byta.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Ha ha fan va glad jag är 😄😄😄😄

Grymma är ni!!!!!

Sparade 10400kr där ha ha
 
D09
Fel, 10400kr - 90kr ( burk 5-56 )
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.