106 996 läst ·
267 svar
107k läst
267 svar
Bilproffsen ;) hur fixar man esp på bilen?
Ska åka o hämta bilen nu, var tydligen gyrometern som hade ärgat sönder
Kostnad för den 10 000kr
Arbetskostnaden 400kr
Men det tyder på att den sitter jävligt ytligt.
Ska leta upp en begagnad sådan och prova att byta själv...
Missljudet från. "Lådan" säger dom är drivaxeln, drivknuten något höger fram.
Kostnad för den 10 000kr
Arbetskostnaden 400kr
Men det tyder på att den sitter jävligt ytligt.
Ska leta upp en begagnad sådan och prova att byta själv...
Missljudet från. "Lådan" säger dom är drivaxeln, drivknuten något höger fram.
Ok?Tog
tog loss den ?
Om det är den hur kan man då ge en offert på tryckgivare för 1500kr?
Fråga hur den ser ut de kankse har en lös.
De har skisser på delen och det ska du begära + reservdelsnummer.
Ärgat igen brukar betyda = det är kört och den måste bytas ut eller att det bara är att göra rent den med oxide clean eller elektronikrengöring.
Bromsrengöring kan också funka.
tog loss den ?
Om det är den hur kan man då ge en offert på tryckgivare för 1500kr?
Fråga hur den ser ut de kankse har en lös.
De har skisser på delen och det ska du begära + reservdelsnummer.
Ärgat igen brukar betyda = det är kört och den måste bytas ut eller att det bara är att göra rent den med oxide clean eller elektronikrengöring.
Bromsrengöring kan också funka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grattis... Bara att byta drivknut med... då kan du kalla dig peugeot mekaniker....
Kolla vad en hel drivaxel kostar... för många år sedan köpte jag en komplett drivaxel nyrenoverad av peugeot.
Det var en så kallad utbytes axel... stommen var begagnad med nya knutar.
Om inget annat måste det finnas en på skroten och dom är nog inte så svåra att byta.
Kolla vad en hel drivaxel kostar... för många år sedan köpte jag en komplett drivaxel nyrenoverad av peugeot.
Det var en så kallad utbytes axel... stommen var begagnad med nya knutar.
Om inget annat måste det finnas en på skroten och dom är nog inte så svåra att byta.