Alla de bilder jag har försökt lägga in har visat sig alldelse för stora, kan någon berätta ifall man kan göra bilder mindre utrymmeskrävande för att sedan kunna lägga in dem i forumet..
Ja jag vet att jag är fullständigt obildad i datorvärlden!

men man lär så länge man överlever !
