Hejsan alla!! Nu när stugsäsongen är slut för många, vore det kul at få se lite bilder på era stugor!! på vad ni gjort och vilka planer ni har för nästa sommar. själv håller jag på med ett sovloft till barnen. har även börjat med en farstu/hall så att man får lite mer plats för att hänga av sig kläder. Jag har bilder på min blogg på våran stuga och våra planer inför nästa sommar.



http://www.sotaskar.blogspot.com/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.