2 583 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
bilder på balkongräcken !?
Hej !
Jag undrar om någon har lite bilder på olika balkong räcken.
Jag ska bygga räcke på balkongen men hittar inga snygga.
Skulle gärna vilja se bilder på hur ni gjort också.
tack på förhand !
ps ,har jag lagt in tråden på rätt forum?
/ Dennis
Jag undrar om någon har lite bilder på olika balkong räcken.
Jag ska bygga räcke på balkongen men hittar inga snygga.
Skulle gärna vilja se bilder på hur ni gjort också.
tack på förhand !
ps ,har jag lagt in tråden på rätt forum?
/ Dennis
Rätt forum? En smaksak kanske, ett alternativ vore ju "Altan och uteplats" men får Du inga svar här kan jag ju flytta det om några dagar.
I området där jag bor finns en del egna lösningar på räcken vid entrétrappan och liknande som man skulle kunna ha även på en balkong.
När min arbetsledare och jag saknar inspiration brukar vi förlägga ett antal promenader i vårt eget eller andra villaområden, förr eller senare får man syn på nåt som man kan använda. Jag är så gammal så jag hellre tittar på verkligheten än googlar efter bilder
I området där jag bor finns en del egna lösningar på räcken vid entrétrappan och liknande som man skulle kunna ha även på en balkong.
När min arbetsledare och jag saknar inspiration brukar vi förlägga ett antal promenader i vårt eget eller andra villaområden, förr eller senare får man syn på nåt som man kan använda. Jag är så gammal så jag hellre tittar på verkligheten än googlar efter bilder
Ja precis !
Jag har tittat på grannars balkonger på håll.. men inget som riktigt faller i smaken.
Sen vill ja se hur konstruktionen ser ut o de kan bli lite svårt o knacka på någon man inte känner för o titta på deras balkong.
Som du nämde google så har ja just kollat där men de finns inget där heller ...
/ Dennis
Jag har tittat på grannars balkonger på håll.. men inget som riktigt faller i smaken.
Sen vill ja se hur konstruktionen ser ut o de kan bli lite svårt o knacka på någon man inte känner för o titta på deras balkong.
Som du nämde google så har ja just kollat där men de finns inget där heller ...
/ Dennis
Klicka här för att svara