När jag renoverade badrummet körde jag med K60 efter som denna torkar ut tillräckligt för att lägga tätskikt på redan efter två månader!
K20 osv kan ta upp emot ett år för att torka ut tillrackligt, detta enl betongleverantören.
Men slå en signal till en betongleverantör, de har koll på dessa saker.
 
Om jag fattat rätt kan man sätta in en torkfläkt för att snabba upp torktiden.. Mvh Iw
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.