Vi har precis köpt lägenhet ett ett hus byggt 78. Alla rum utom vardagsrummet har plastmatta limmad direkt på betongen.
Vi kommer att lägga nya golv i princip överallt, och i köket och hallen vill vi lägga linoleum.
Tanken är att plastmattan får ligga kvar, sedan lägger vi ett tunt mellangolv i mdf och limmar linoleumet på detta.
Någon som ser något problem med det?