Min balkong är byggd på 60-talet och har troligtvis aldrig undergått något större underhåll. Undersidan verkar spacklad och målad av föregående ägare, kanske för att dölja det egentliga skicket. Under balkongen finns en ganska bred och lång spricka i framkant där balkongräcket är infäst. Det är enbart fäst där. Nu undrar jag om det kan finnas risk för att betongen är i så dåligt skick att balkongräcket eventuellt riskerar att bli instabilt? Vad borde åtgärdas?