Hej! Lite sen återkoppling, men för den intresserade:
Firman menade att betalningsplanen kom med av ren vana (de jobbar generellt med större kunder). I slutändan delade vi upp den i två fakturor, vilket innebar att vi betalade 90% när arbetet var klart och en besiktning var gjord och resterande 10% efter slutbesiktning.