Hej

bor i liten bostadsrättförening och vi har ett antal balkonger. På senaste årsmötet påpekade någon att det var länge sedan någon (om någonsin) har besiktigat balkongerna. Vi disktuerade fram och tillbaka om detta var nödvändigt. Själv tycker jag det låter vettigt.

Frågor
1. Bör man (skall man?) regelbundet låta besiktiga balkongerna? I så fall hur ofta?
2. Vart vänder man sig? Man vill ju gärna ha en oberoende besiktningsman som inte representerar en balkongrenoveringsfrima.

Mvh Pål
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.