Caspár Caspár skrev:
Vill bara inflika att det nu gått över ett år sedan vi la in Bauhaus Berg & Berg-golv, flitigt använt men inte ens en repa på det, ELLER skillnad på ytskicktet.

//Micke
Hur ser det ut nu, 2025? Fick ni sprickor?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.