Har reglat upp en vägg i källaren, det är en innervägg och jag har dragit upp 45´s reglar på en betongvägg för att dels dölja
en del el samt fula avloppsrör. Min fråga lyder...bör jag sätta isolering(45´s) mellan betongen och gipset eller ska jag lämna tomt?
tacksam för hjälp
/
M