Rev en vägg mellan två rum och tänkte lägga nytt golv men men..
Golven är ju såklart inte jämnhöga.
Det sviktar runt 1cm om jag provlägger klickgolv. Ena golvet är högre.
Hur hade ni löst detta på smidigast sätt?
Tacksam
Golven är ju såklart inte jämnhöga.
Det sviktar runt 1cm om jag provlägger klickgolv. Ena golvet är högre.
Hur hade ni löst detta på smidigast sätt?
Tacksam
Typ denna?A anis16 skrev:
https://www.byggmax.se/board-3mm-p1...aXOXTeQrnfsft5s4lSEXHnGltEkwgPLgaAptqEALw_wcB
Vi har lite ojämngolv med både några bulor och några ställe som det finns gropar. Västa gropar är på ca 0,8 mm - 1cm Det är totalt 4-5 ställe med gropar och 3-4 ställe med bulor. Vi skar och la masonit skivor samt med lumppapp och häftat fast det på plastmatta med masonit. Så ser det ut just nu.
nu har vi lagt på lumppapp hela golvet Om några dagar lär vi veta om vi lyckats eller ej. västa fall är att det inte funkar så vi får riva upp allt och anlita någon hantverkare för flyt spackling.
nu har vi lagt på lumppapp hela golvet Om några dagar lär vi veta om vi lyckats eller ej. västa fall är att det inte funkar så vi får riva upp allt och anlita någon hantverkare för flyt spackling.
Klicka här för att svara





