Hej,
Jag behöver någon som kan ta fram konstruktionshandling-ritning för en arkitektritad komplementbyggnad om ca 40 kvm där bygglov redan säkrats. Kan någon ge förslag på professionell dito? Huset finns i Vaxholmstrakten.
-Bengt
Hej,
Jag behöver någon som kan ta fram konstruktionshandling-ritning för en arkitektritad komplementbyggnad om ca 40 kvm där bygglov redan säkrats. Kan någon ge förslag på professionell dito? Huset finns i Vaxholmstrakten.
-Bengt
Hej Bengt, välkommen till Bygga Hus-forumet!
Om du har bygglov har du väl också ritningar, dvs plan- och sektionsritningar för huset?
Takstolskonstruktionen ordnar takstolsfabriken, det ingår i priset.
Och väggstommarna är väl en ganska enkel konstruktion, och den kan du säkert få hjälp med här.
Så lägg upp ritningarna här så får du nog många goda råd och tips kostnadsfritt!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.