Hej!

Jag håller på och bygger ut en stuga ett par kvadratmeter för att få plats med duschkabin. Det är en gammal "hall" som har murade tegelstenar som golv. Detta golvet skall byggas ut lite, min fråga är om jag hacka bort hela tegelgolvet och regla upp ett nytt golv eller om jag kan bara kan bygga upp ett regelverk från tegelgolvet.
Problemet som jag ser det är att man inte får golven i jämnhöjd då. Någon som har några förslag för att få golvet jämnt och samtidigt inte få någon fukt?
Jag vill inte gjuta nått nytt eftersom jag inte är speciellt duktig på att gjuta. Inte heller behövs det någon extrem noggrannhet på bygget eftersom jag bara skall hyra ut det några få veckor om året.

Hoppas ni förstår mitt problem.

TACK!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.