Vi ska definitivt sätt in en sådan fläkt som alternativ 1 som lutar uppåt lite. Finns en snygg för 4500 på elon och har dec 57 och ett väldigt bra sug enl dem kommer inte ihåg fler siffror just nu.
Jag upplever en sådan vanlig fläkt som lite ivägen när jag lagar mat, sticker liksom ut i kanterna och för långt fram om man vill till grytorna längst in. kan ju ha med att göra att vi alla är långa i familjen med vet inte riktigt.
men det är en smaksak ju, vi ska iallafallha en lutande fläkt för känns mera öppet och mera plats .