Hej! Jag ska göra om en ganska stor garderob till en liten bastu. Tre väggar är gipsskiva och den fjärde är betong. Vad är minimikraven för isolering? Vill bygga ut väggarna så lite som möjligt pga redan dåligt med plats. Fuktspärr är självklart, men isolering? Finns ingen vattenkälla i utrymmet, dvs inget tätskikt nödvändigt.
Mvh HakDan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.