Hej! Har köpt ett litet hus med ganska stort ljusinsläpp åt söder. Jag funderar på vilket som är bäst att ha för att släppa in så lite värme som möjligt. Vanliga mörkläggande gardiner eller lamellgardiner. Eller har ni några andra förslag? Markis vill jag inte ha.