Riktigt imponerande av G&P. :)
 
Den bästa leverantör jag stött på någonsin tror jag!
Nästa gång jag behöver verktyg så kommer jag kolla med dom först.
 
Samma här! Är ruskigt nöjd och imponerad av deras vilja att gå kunden till mötes. Kanske får skriva ett omdöme på Rejta eller nåt :)
 
mycke_nu skrev:
Det blir nog rea nästa år oxo. :)
Ska vi behöva vänta så länge :(
Nu vill jag ju handla nåt... ;)
 
mycke_nu skrev:
Det blir nog rea nästa år oxo. :)
Ska vi behöva vänta så länge :(
Nu vill jag ju handla nåt... ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.