Kärchern blev jag lite sugen på, men den går ju faktiskt att köpa till detta pris i tuskland mest hela tiden.
 
fasen, nu blev jag ju med sugen på en cirkel:)
 
MathiasS skrev:
Kärchern blev jag lite sugen på, men den går ju faktiskt att köpa till detta pris i tuskland mest hela tiden.
Ett par tusen billigare till och med såg jag. Eller ja, det beror på vilken kärcher vi pratar om :) Nu tänkte jag på hetvattentvätten men här avsågs kanske 1400 kronors dammsugaren ;)
 
Jaha... var inte det där jävligt onödigt? Nu blev jag ju tvungen att köpa en cirkelsåg trots att pengarna var slut efter jul :D

Har dock spanat länge på en sån Hitachi och detta blev ju halva priset jämfört med näst billigast på Prisjakt. Oemotståndligt.
 
Hmm, ville ha kärchern.... Max ordervolym uppnådd ....
 
thomasx skrev:
Ett par tusen billigare till och med såg jag. Eller ja, det beror på vilken kärcher vi pratar om :) Nu tänkte jag på hetvattentvätten men här avsågs kanske 1400 kronors dammsugaren ;)
Jag täntke på dammsugaren. Hetvattentvätten är i klenaste laget tycker jag och kostar för mycket.
 
MathiasS skrev:
Jag täntke på dammsugaren. Hetvattentvätten är i klenaste laget tycker jag och kostar för mycket.
Ja, instämmer om hetvattentvätten, därför gick den bort.
 
Någon som lyckats beställa Hitachin idag? Efter att jag lagt den i kundkorgen kostar den plötsligt 1995 :(
 
Realdoolar skrev:
Någon som lyckats beställa Hitachin idag? Efter att jag lagt den i kundkorgen kostar den plötsligt 1995 :(
Jajamensan. Köpte en i eftermiddags. När du kommer till kassan ändras priset igen, så var det i alla fall för mig.
 
Här kostar den 4295:- ink i kassan; tror på skrivfel från dem snarare. Priset är så pass lågt att jag inte tror det stämmer..
 
weezer skrev:
Här kostar den 4295:- ink i kassan; tror på skrivfel från dem snarare. Priset är så pass lågt att jag inte tror det stämmer..
Men då kan vi inte prata om samma sak. Hitachi cirkelsåg C6BU2? Den kan ju aldrig kosta över 4 papp.
 
Vilar på hanen nu, är i kassa läget, är inloggad. Men inte kampanjpriser :(
 
"Om det är för bra för att vara sant..."
 
kostar inget att chansa
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.