Samma här, kom idag, provkörd... Very nice för knappa tusingen!

Var inne på XL Bygg idag och såg samma såg, nu prissänkt till 2395 kr. Mitt köp för under 1000 känns löjligt prisvärt :)

Nu står den och blänker på köksbordet. Får nog stå där ett par dagar iaf :)

Stor eloge till GP som löste detta mycket smidigt!

B
Själv har jag fått mail som säger att jag får en 8S istället om jag tolkar rätt.... :-)

Ni som provkört era nya Hitachi c6bu2, blixtrar era till från motorn när ni släpper "gasen"?

Mikael_L
perkaby skrev:
Ni som provkört era nya Hitachi c6bu2, blixtrar era till från motorn när ni släpper "gasen"?
Det blixtrar från dom, och det luktar.

Mest i början, det avtar lite efter en tids användning. Det är klingbromsen.

Mikael_L skrev:
Det blixtrar från dom, och det luktar.

Mest i början, det avtar lite efter en tids användning. Det är klingbromsen.
Då förstår jag! Tack!

Beställde precis som en del andra lite saker till kanonpris från gardinpersson.se. Fick precis ett mail från dom att GCM 800S inte går att få tag på längre och att dom tyvärr inte kan leverera den.
Dom kommer dock att skicka en GCM 8S istället för samma pris....

Vad ska man säga, en eloge till företaget som sköter detta mycket snyggt!
Har efter beställning fått 2 mail och 2 samtal om ordern så dom är duktiga på att hålla mig som kund uppdaterad.

Kan säga att Gärdin & Persson är smidiga att ha med att göra i butik också. Upplevs som väldigt dyra av många men är man bra på att förhandla så får man ett kundnummer med bra rabatter beroende på deras marginaler.

Jag har ofta fått låna hem verktyg över en helg när de ändå har sämre öppetider så hinner man jämföra. Senast lånade jag 3 kap/gersågar kompletta med bord från lördag till måndag och kunde jämföra parallellt. Samma när jag fick testa Bosch laseravståndsmätare så lånade G&P ut deras Leica för att kunna jämföra.

De har dessutom en stor fördel med väldigt stora samarbetsavtal så många udda produkter som knappt går att få tag på finns att beställa om man har lite tålamod.

Huvudsakliga köparna för dem är hantverkare och tydligen jag enligt en av deras säljchefer ;)

Mikael_L
Jag går och surar lite för att jag inte slog till på en GCM800s så fort som jag började tänka tanken ... :mad:

:) :)
Grattis till er andra. :thumbup:

Skruvdragarn anlände idag; hoppas bara fakturan stämmer sen :-).

trattalask
Igår kom min kap- och gersåg. Fick en GCM8s istället för en GCM800s. All heder åt Gärdin & Persson som hanterat det hela mycket snyggt!

Mikael_L
Hrrmmm, jag har inte slutat sura ... :confused:

;)

Det blir nog rea nästa år oxo. :)

Jag skickad ett mail till dom och tackade för deras lösning och att dom skulle ha en eloge för att inte bara skitet i kunderna.

• Gilla
weezer
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.