weezer skrev:
"Om det är för bra för att vara sant..."
Samtidigt verkar det ju knepigt att de skulle skrivit fel på flera olika Hitachiprodukter. Är väl inget orimligt med 50% på utvalda produkter? Nytt på gång in i sortimentet efter nyår kanske.

Jag la en beställning mot faktura iaf. Får se hur det går. Blir det fel pris får man fråga dom...

edit: Och där kom fakturan med ordinarie pris. Snällt mail skickat med en screenshot på kampanjen :)

Redigerat:
Antaligen har de haft ett visst antal till kampanjpriset, men missat att automatiskt eller manuellt ställa om shoppen när man sålt slut.
Tyvärr skriver dom ju inget på sidan, om det är parti eller likande. Man får ju anta att det gäller sålänge skyltningen säger som det gör

Friskt vågat 1/2 vunnet, jag hade grämt mig om era orders gick igenom till det lägre priset, beställer.. :-)

Ordinarie priser på Hitachi på deras web nu.

Då håller jag tummarna för att jag får min cirkelsåg till utlovat pris.

Fick iväg en beställning på kärcher dammsugaren. Såg på prisjakt.nu att priset låg ute där 2184kr, och nästa butiks pris var 3738kr...

trattalask
Beställde en GCM 800S från Gärdin & Persson på deras mellandagsrea, fick kvitto och dom drog pengarna. Har dock inte hört något från dom sedan dess. Är det någon annan som beställt och fått en såg eller annan reaprodukt än?

Tobas skrev:
Beställde en GCM 800S från Gärdin & Persson på deras mellandagsrea, fick kvitto och dom drog pengarna. Har dock inte hört något från dom sedan dess. Är det någon annan som beställt och fått en såg eller annan reaprodukt än?
Nej jag har bara fått ett brev om att jag nu är fakturakund (valde faktura....)

Jag mailade och frågade efter kampanjpriset på min faktura, fick svar att Per som verkar hantera detta börjar jobba Mån 7/1.

trattalask
Får väl försöka ha lite tålamod till då. Men jag har ett enormt behov av att såga något just nu.
Exakt vad som ska sågas är jag dock lite osäker på. :)

• Gilla
weezer och 1 till
  • Laddar…
Jag väntar också! Äntligen en sladdansluten cirkelsåg! Såvida dom inte slingrar sig...
Känns som priset var för bra för att vara sant :(

trattalask
Priset på Bosch PCM 800 S va lågt, men inte för lågt. Det är ändå en utgående modell. Jag väntar med spänning.

P
fick sms avi att mitt paket ifrån G&P finns att hämta ut! YEY:thumbup:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.