16 438 läst ·
94 svar
16k läst
94 svar
Bästa mellandagsrean?
Jag skojade mest och har inte koll på hemsidan utan brukar få tips eller bara vara inne och bli visad vad som råkar finnas marginal för prut på.
För de pengarna så är GCM800 ett kap även utan lasern. Nästan att jag är sugen trots att jag redan har 3 st kap/gersågar men det blir svårt att motivera tyvärr
För de pengarna så är GCM800 ett kap även utan lasern. Nästan att jag är sugen trots att jag redan har 3 st kap/gersågar men det blir svårt att motivera tyvärr
http://gardinpersson.se/produkter/fyndhornanthomasx skrev:
Trevliga priser men ganska märklig ordning på sidan. Finns ju både "Kampanjer", "Fyndhörnan" och "Erbjudanden" där grejer med bra pris finns. Instämmer med att det hade varit roligare om de sålt något som man behövde - kanske en GEX 125-150 AVE... 