kinglolle skrev:
I ärlighetens namn har de ännu bättre kampanjer i butik om man är rätt kund ;)
Säkert, men det hjälper ju inte mig ;)

Aha, 800 saknar bl.a. lampa och laser. Lampan på 8an är ju så klen att ljust knappt når arbetsstycket, men lasern är ju rätt smidigt att ha :)
 
Jag skojade mest och har inte koll på hemsidan utan brukar få tips eller bara vara inne och bli visad vad som råkar finnas marginal för prut på.

För de pengarna så är GCM800 ett kap även utan lasern. Nästan att jag är sugen trots att jag redan har 3 st kap/gersågar men det blir svårt att motivera tyvärr
 
Nimajneb skrev:
Hitachi C6BU2 för 847kr...
[länk]

Den mest hyllade cirkelsågen på BH
Går inte att handla på sidan. Affärssystemet rapporterar att beställningsgräns (20) är nådd:
[SAP error: 025, Max. order limit ( 20 ) reached for customer WEB_START, E, Källa: InitOrder, Kundnr: WEB_START]

:-(
 
Nimajneb skrev:
Hitachi C6BU2 för 847kr...
[länk]

Den mest hyllade cirkelsågen på BH
Rätt bra pris! Impulsshoppade.
 
erikssonjorgen skrev:
...SAP error...
Förklarar saken... kommer förmodligen att kosta en halv årsomsättning att få det åtgärdat... ;)
 
erikssonjorgen skrev:
Går inte att handla på sidan. Affärssystemet rapporterar att beställningsgräns (20) är nådd:
[SAP error: 025, Max. order limit ( 20 ) reached for customer WEB_START, E, Källa: InitOrder, Kundnr: WEB_START]

:-(
Tips: Skapa en egen inloggning :)
 
P
impulshandlade massa smått och gott jag med :thumbup:
 
B
Är det värt att byta upp sig om man har pcm8? Vad kan man få för en begagnad pcm8 på blocket, sparsamt använd?
 
Nik206 skrev:
Tips: Skapa en egen inloggning :)
Funderade också på om det var användaren WEB_START som hade nått limit. Och så var det. En liten såg på väg till sin nya pappa.... :-)
Tack.
J
 
bygga_bo skrev:
[länk]
Tack!

Kantbocken där är ju klart på gränsen till oemotståndlig, riktigt bra pris på den ser det ut som. Fasiken att inte garaget är färdigt. Kanske får ställa den hos svärfar så länge... :)

Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aaaaaaj de har ju inga kantbockar kvar :( :( :(
 
Redigerat:
Hitachi DSL är ju även den ett klipp, likaså Kärcher dammsugaren

Hade varit ännu roligare om dom hade sålt något jag hade behövt :(
 
Trevliga priser men ganska märklig ordning på sidan. Finns ju både "Kampanjer", "Fyndhörnan" och "Erbjudanden" där grejer med bra pris finns. Instämmer med att det hade varit roligare om de sålt något som man behövde - kanske en GEX 125-150 AVE... ;)
 
Nimajneb skrev:
Hitachi C6BU2 för 847kr...
[länk]

Den mest hyllade cirkelsågen på BH
Köpte en själv igår, men på hornbach med prisgaranti.
 
thomasx skrev:
Tack!

Kantbocken där är ju klart på gränsen till oemotståndlig, riktigt bra pris på den ser det ut som. Fasiken att inte garaget är färdigt. Kanske får ställa den hos svärfar så länge... :)

Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aaaaaaj de har ju inga kantbockar kvar :( :( :(
Fastna för den jag med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.